Weer thuis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johan en Gera - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johan en Gera - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Gera

Blijf op de hoogte en volg Johan en Gera

20 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Tjongejonge zo snel als dat gaat. Zo zit je op het vliegveld in te checken en zo zit je al weer thuis. Vlucht vertrok precies volgens schema en we hebben geen enkele vertraging gehad. De lucht begon ook al weer op te klaren. Ik denk dat het zowiezo niet zo'n noodweer is geworden als voorspeld. Nu zie je op een vliegveld geen bomen staan, maar ik had niet de indruk dat het er stormde... Wel veel regen en onweer.
De vlucht verliep voorspoedig en rond half 8 in de ochtend landden we hier op Schiphol. Ik heb een stijf kwartiertje geslapen een Johan misschien een uur... Hotelbus van 8.15 uur naar het Dorint-hotel genomen waar we onze auto hadden gestationeerd.
Was even wennen weer, je eigen auto zo laag bij de grond en zoveel verkeer ook. Al die kleine mini-auto's hier... Onze snelwegen zijn er mee vergeven en ze kriskrassen alle kanten op om maar 1 of 2 plaatsjes verder naar voren te komen... Wat een drukte! Lijkt wel een bijennest!!
En natuurlijk niet vergeten die koppeling weer te gebruiken. De eerste keer dat Johan stopte, ploften we bijna op onze voorganger...!
Eenmaal thuis, worden verwelkomd door een heuse Sarah-pop op het platte dak aan onze voorgevel. Tevens twee verkeersborden "50" in de voortuin. Ik zal onze jongens daar straks hartelijk voor danken...! :)
Tevens werd ik verwelkomd door bergen post. Verjaardagskaarten, maar ook nieuwe brieven natuurlijk. We gaan gewoon weer door. De eerste brief van Johnny MET foto's was er ook al. Heb er ondertussen al eentje ingescand en hier geplaatst, zo ook een foto met William en een aantal andere.
Alles een beetje tussen de bedrijven door, want eigenlijk zijn we te gammel om ook maar iets te doen. Langzaam maar zeker krijgen we de boel wel weer gewassen en opgeruimd.
We kijken, zeker weten, terug op een zeer geslaagde en bijzondere vakantie!

• 20 Maart 2008 - 12:52

Doris:

Gera en Johan welkom weer thuis ,ja zo snel gaat dat, zo ben je nog in Amerika, en zo sta je weer bij je eigen op de stoep. Maar fijn dat jullie het goed gehad hebben , en kunnen na genieten van een bijzondere reis!!!

• 20 Maart 2008 - 14:51

Henk:

Welkom thuis!! :)
    Nu ff alles leker laten bezinken.. Fijne paasdagen alvast.
    Vreemd, het laatste vlaggetje moet toch een Nederlandse zijn?

• 20 Maart 2008 - 15:05

Olga:

Welkom thuis ik zal je verslagen missen. Wat is het snel voorbij gegaan.

• 20 Maart 2008 - 15:19

Gera:

Heb het aangepast Henk, bedankt voor de opmerking. Ik was ook nog niet uitgeslapen, he?

• 20 Maart 2008 - 15:48

Ineke:

Welkom thuis.
    Gelukkig zijn daar de paasdagen om even bij te komen.

• 20 Maart 2008 - 18:21

Hermien:

Welkom Thuis!!!!
    Allereerst nog Van Harte Gefeliciteerd Saartje en ik heb erg van jullie verhalen genoten op mijn vrije dagen bij de koffie. En Gera je boft maar met zo'n man die de huishoudelijke dienst verzorgd. Dikke pluim voor Johan. Je kunt op een mooie reis terug kijken en Johnny en William zullen er ook nog heel lang op teren denk ik zo. Je zult nog wel een paar dagen met je hoofd in Amerika zijn. Maar goed een witte pasen (wat is voorspeld) is eigenlijk ook heel bijzonder. Dus minskes hele fijne Paasdagen om lekker weer bij te komen.

• 20 Maart 2008 - 22:02

Joke:

welkom thuis !

bedankt voor je geweldige verslagen, ook johan natuurlijk. dankzij zijn huish. taken kon jij op je laptoppie..lol
    lekker bijkomen en alvast fijne paasdagen.

joke

• 21 Maart 2008 - 17:43

Rita:

voila, jullie geweldige mission is afgerond...net op tijd om pasen te gaan vieren!
    vandaag goede vrijdag, da dag waarop ik ter wereld kwam; zodus ik moet nog even wachten maar het is nu alsof het al zover is :-)

leuke foto van johnny, gera!
    stuurde daarnet een brief weer naar hem en drie boeken naar george!

zeker nu alles laten bezinken?....wat 'n prachtreis hadden jullie!!!!!!!!!!!!!!