Nog thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johan en Gera - WaarBenJij.nu Nog thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johan en Gera - WaarBenJij.nu

Nog thuis

Door: Gera

Blijf op de hoogte en volg Johan en Gera

29 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Welkom op onze reissite. Een heel bijzondere reis deze keer. Het is nl. de bedoeling dat we in twee weken twee Amerikaanse staten zullen aan doen en twee gevangenen zullen bezoeken. Ik schrijf met deze twee op het moment van bezoeken resp. ruim 3 jaar en 4½ jaar. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken...
Tussendoor zal er natuurlijk nog wat tijd over zijn voor wat toeristisch vertier!

Na maanden van voorbereiding, is het aftellen van de laatste paar dagen nu begonnen...
We wachten nog steeds op definitieve toestemming voor William in Florida (waarvoor ik pas de 11e kan bellen) en ook nog op een mogelijke toestemming voor een extra bezoekdag voor Johnny in Georgia.
Het is en blijft spannend...!


  • 29 Februari 2008 - 09:23

    Ragna :

    Wat gaaf dat je zo'n website hebt gemaakt en we jullie reis kunnen gaan volgen :-) Ik wens jullie een heerlijke tijd toe in Amerika en wil zeker op de hoogte blijven van jullie ondernemingen.

    Groetjes!!


  • 29 Februari 2008 - 09:31

    Olga:

    Gera ik wens jullie een hele goede reis en dat alles maar naar wens mag verlopen

  • 29 Februari 2008 - 09:45

    Nel:

    Gera, wat leuk dat je zo een verslag van je reis bij gaat houden.
    Ik wens jullie een hele goede reis, veel plezier en fantastische bezoeken.
    Groetjes!

  • 29 Februari 2008 - 11:20

    Doris:

    Gera
    Mooie website,een hele goede reis
    samen met Johan, en veel plezier.

  • 29 Februari 2008 - 11:22

    Hermien:

    Ha Gera
    Leuk een reis naar Amerika, zal inderdaad een belevenis worden, gezien ik ook al een reis momenteel volg van iemand die in Amerika zit ben ik al van een ander op de hoogte ben benieuwd of jullie zelfde eerste indruk hebben.
    En dan die bezoekjes daar reuze spannend allemaal, ik jullie zeker volgen!
    Ik wens jullie een hele goede reis en veel plezier.
    gr. Hermien

  • 29 Februari 2008 - 11:56

    Linda:

    Ik hoop dat jullie daar een geweldige tijd zullen hebben.

  • 29 Februari 2008 - 11:59

    Dini:

    Mooie site, Gera. Goede reis, en mooie bezoeken gewenst. Groetjes, Dini

  • 29 Februari 2008 - 12:23

    Geesje:

    Fijne vakantie gewenst Gera en johan en ik hoop dat alles naar wens gaat daar met de bezoeken. Ik wacht op de verslagen!

  • 29 Februari 2008 - 12:35

    Irene:

    Hoi Gera en Johan

    Toevallig dacht ik nog, zou ze ook 'n website hebben gemaakt, en inderdaad.
    Leuk om het nu te volgen, we wensen jullie alvast een hele goed reis, het zal best spannend zijn hoe het gaat verlopen.
    Veel plezier gewenst.

    Groetjes van Irene en de rest

  • 29 Februari 2008 - 13:44

    Irma:

    Geweldig! Ik ben HEEL benieuwd naar je bevindingen!

  • 29 Februari 2008 - 15:24

    Henk:


    Ha Zus.. erg leuk ja, ben erg benieuwd naar jullie reiservaringen en of het lukt je penmaatjes op te zoeken. Succes hiermee! Ik wens jullie alvast een goede reis toe en geniet ervan.

    Groet ook van het zooitje ongeregeld hier.

  • 29 Februari 2008 - 15:29

    Abraham:


    Misschien hebben ze op de 14e ergens nog wel een pop voor je neergezet in Amerika!

    Alvast gefeliciteerd Sara!!!

  • 29 Februari 2008 - 17:20

    Je Knapste Zoon!:

    Hier een berichtje van mij.. Ik wil jullie bij deze alvast een hele goede reis en verblijf toe wensen! En ik hoop voor jou(ma) dat het gaat lukken om toestemming te krijgen om je boefjes te bezoeken!

    Hans.

    Ps: We zullen het huis heel en netjes houden.;)

  • 29 Februari 2008 - 17:24

    Ineke:

    Handig om het zo te doen Gera.
    Het is idd nog steeds spannend.
    Liefs!

  • 29 Februari 2008 - 19:50

    Rita:

    Weet je wat ik nou voel.. de spanning naar het oord van de bestemmingen toe,de suspens zoals ik dat voelde op mijn dergelijke reis- of alles zal lukken en natuurlijk de reis erheen, snuif alles zo veel mogelijk op, genietten volle onderweg, en we duimen!

    goed idee gera, zo blijven we bij!-smile- en doe mijn groeten aan johnny, en hopelijk gaat zijn rechtszaak binnenkort zoals verhoopt!

  • 29 Februari 2008 - 21:13

    Ag.:

    Hey Gera!

    Goed idee zeg om dit zo te doen..!
    Zag 't linkje op Ragna's site..Zo kunnen we een beetje meereizen met jullie..!
    Wens jullie mooie ervaringen toe en een behouden reis..!

    Liefs Ag.

  • 01 Maart 2008 - 12:30

    Janneke :

    Hallo Gera en Johan ,
    Een veilige vlucht gewenst en mooie bezoeken en daarnaast veel "toeristisch vertier ". Alles wat tegenzat in de voorbereidingen hebben jullie maar vast gehad dus het kan alleen maar beter worden .

    Groetjes !!


  • 01 Maart 2008 - 23:13

    Agaath:

    Fijne vakantie Gera en Johan,heel veel plezier en succes met de bezoeken, en jaahaa dit is een heel mooie webside, echt gaaf!!

  • 02 Maart 2008 - 09:11

    M(ari)elle:

    Goede reis Gera, en vooral ook een heel fijne tijd met je penpals.
    Ik begrijp dat je jarig zult zijn daar, dus alvast gefeliciteerd!
    Hou ons op de hoogte...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan en Gera

Welkom op onze reiswebsite van 2011. We zullen een ruime rondreis gaan maken om het Erie meer in het midwesten.

Actief sinds 29 Feb. 2008
Verslag gelezen: 900
Totaal aantal bezoekers 38653

Voorgaande reizen:

05 Maart 2008 - 20 Maart 2008

Georgia / Florida

Landen bezocht: