Nog steeds thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johan en Gera - WaarBenJij.nu Nog steeds thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johan en Gera - WaarBenJij.nu

Nog steeds thuis

Door: Gera

Blijf op de hoogte en volg Johan en Gera

02 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Laat ik eerst iedereen bedanken voor het overweldigende aantal reacties, ook de berichtjes die ik in mijn mailbox heb gekregen. Echt leuk en hartverwarmend. Het is een vreemd idee dat er zoveel mensen met ons "mee zullen reizen"... Enfin, we doen ons best om er iets moois van te maken. Ik hoop dat ons lappie ons niet in de steek laat!

Ondertussen gaan we gestaag door met de voorbereidingen. Ongelofelijk... een caravan pakken en ongeorganiseerd naar Frankrijk trekken is minder belastend, dan dit. Er zijn zoveel dingen waar ik aan moet denken en die me te binnen schieten, dat ik steeds weer opspring om dat dan ook maar gelijk te doen...
Gisteren alle electronica onderzocht op snoeren, batterijen en oplaadapparaten e.d. Ik geloof niet dat we ooit eerder zoveel van dat spul mee hebben genomen op reis. Laptop, tomtom, fotocamera, 2 mp3's, en 2 mobiele telefoons en de reiswekker!!!
Nu ben ik dit berichtje aan het oefenen op het lappie. Ik moet er toch een keer aan geloven om met dit ding te leren werken.

Verder hebben we de koffers van de zolder gehaald en ben ik de kleerkast ingedoken. Ik kom er met schrik en beven achter, dat ik niet veel kleding heb, geschikt voor de gevangenis. Aan alles is weer iets mis. Te sexy en te strak en dat is al heel snel... De regels zijn echt abnormaal. Ik gooi dus maar wat ouderwetse kleding van de zolder er bij in... Voor het geval dat, dan kan ik me tegen die tijd altijd nog in de auto omkleden, mocht ik niet "waardig" genoeg, bevonden worden...
Ondertussen is ook het eerste hotel geboekt. Dan hoeven we daar tenminste niet meer naar te zoeken als we moe en uitgeleefd geland zijn. De douane wil toch een adres weten van je eerste overnachting.
Ook hebben we een hotel geboekt in Columbus, (daar waar we de hoorzitting bij gaan wonen). Op loopafstand van de rechtbank. Nog niet iedereen weet dat, maar er staat dus nog iets bijzonders op het programma. We zullen een hoorzitting bijwonen van Johnny, die hij zelf aanspant. En dat staat tenminste vast! Hij wil na 31 jaar onschuldig in de gevangenis, nu eindelijk toch wel een keer vrij zien te komen. Van zijn case heb ik ooit eerder een website opgezet. Dus wie interesse heeft, kan daar ook even kijken... Eens zien of ik de link hier werkend neer kan zetten: http://johnnyleegates.blogspot.com/ . Dan kun je dit alvast wel doornemen.
Over de hoorzitting zélf, vertel ik later wel een keer...



  • 02 Maart 2008 - 13:41

    Olga:

    Het is vooraf altijd een heel gedoe maar geloof me zodra je de deur achter je dicht doet is dat over. Nogmaals een hele goede reis.

  • 02 Maart 2008 - 16:25

    Ineke:

    Het wordt gewoon tijd dat jullie kunnen gaan want er blijven dingen op je af komen.

  • 02 Maart 2008 - 18:15

    Mieke:

    even een kleding-tip,zorg gewoon dat je een groot sweatvest of Tshirt bij je hebt,dat kan overal overheen als het niet goed is......werkte goed in Pontiac

  • 02 Maart 2008 - 19:52

    Dini:

    Nog een kledingtip voor de zekerheid: een beha zonder beugels, voor het geval de detectiepoortjes in de gevangenis erg scherp staan afgesteld. In Californie is het in de gevangengenissen voor de bezoeksters zelfs verboden om beugelbeha's te dragen.

  • 03 Maart 2008 - 19:10

    Dieuwke:

    Johan en Gera,
    een hele fijne reis toegewenst en alles zal vast goedkomen!! Probeer er lekker van te genieten.
    Liefs Dieuwke

  • 04 Maart 2008 - 07:29

    Nico:

    Hele fijne vakantie en tot over 2 weekjes!! Gedraag je! Doe geen dingen die ik ook niet zou doen! Maak er een mooie vakantie van!!

    Liefs Nico

    P.s.: Zaterdag hebben we thuis een heel groot zuipfeest gepland! Niet erg toch?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan en Gera

Welkom op onze reiswebsite van 2011. We zullen een ruime rondreis gaan maken om het Erie meer in het midwesten.

Actief sinds 29 Feb. 2008
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 38690

Voorgaande reizen:

05 Maart 2008 - 20 Maart 2008

Georgia / Florida

Landen bezocht: